Szabadulószoba Nyíregyháza - Camelot

Szabadulószoba
Nyíregyháza
Camelot

06309590868, camelotnyirplaza@gmail.com, Üzlet cím: 4400 Nyíregyháza, Kossuth tér 1.
06309590868
camelotnyirplaza@gmail.com
Üzlet cím: 4400 Nyíregyháza, Kossuth tér 1.

Leírás

 Szabadulószobás játék, amelyben a csapat bemegy egy több részre osztott helységbe, és bezárják mögöttük az ajtót. A cél meghatározott időn belül kijutni vagy a történet megoldását jelentő tárgy(ak) megtalálása.
 Odabenn különféle logika, kulturális vagy közismereti feladványokat kell megoldani. Nem árt szemfülesnek lenni, mert vannak elrejtett tárgyak is. A játék során a csapatnak össze kell dolgozni, hogy minél hamarabb kijussanak. Viszont történettől függően lehetnek rejtett egyéni feladatok is, amikor dönteni kell csapat és egyéni érdek között.

 Előfordulhat természetesen olyan, hogy a játékosok elakadnak. Ilyenkor fel lehet használni a 3 segítség közül egyet. A segítség kérés kisebb büntetéssel jár, viszont jó időben kért segítség többet hozhat, mint a büntetéssel elvesztett idő.

 Tulajdonképpen bárkinek. Családok, baráti társaságok, munkahelyi kollektívák, iskolai osztályok, bárkinek. Sokszor része legény vagy leánybúcsúnak, de már lánykérés is volt nálunk.

 Lehetőség van egyedi ajándéktárgyak vagy kérdések elhelyezésére, ünnepi alkalomból (pld.: születésnap) vagy céges csapatépítő tréningek esetén.

 Ajándékba is adható kupon formájában.

 A piros betűs ünnepnapok kivételével bármikor. A hét minden napján elérhető, előzetes előjegyzést követően. Időpontot foglalni legkorábban 9 órára, legkésőbbre pedig 19 órára lehet. Vasárnap legkorábban 10 órára és legkésőbb 17 órára lehet.
 A foglalást érdemes 1-2 nappal korábban megtenni. Foglalni lehet telefon, facebook chat, e-mail és online foglalási rendszerrel. Online rendszerünkben láthatóak a szabad időpontok, de 24 órán belül foglalást ilyenformában nem tudunk fogadni.

 Foglalni lehet online a szobák leírásánál, telefonon, facebook chaten és emailben.

 Üzletünk nyitvatartási idején kívűl foglalást Facebook chat-en vagy e-mail-ben lehet kérni.

Mi ez és mit jelent?

 Szabadulószobás játék, amelyben a csapat bemegy egy több részre osztott helységbe, és bezárják mögöttük az ajtót. A cél meghatározott időn belül kijutni vagy a történet megoldását jelentő tárgy(ak) megtalálása.
 Odabenn különféle logika, kulturális vagy közismereti feladványokat kell megoldani. Nem árt szemfülesnek lenni, mert vannak elrejtett tárgyak is. A játék során a csapatnak össze kell dolgozni, hogy minél hamarabb kijussanak. Viszont történettől függően lehetnek rejtett egyéni feladatok is, amikor dönteni kell csapat és egyéni érdek között.

 Előfordulhat természetesen olyan, hogy a játékosok elakadnak. Ilyenkor fel lehet használni a 3 segítség közül egyet. A segítség kérés kisebb büntetéssel jár, viszont jó időben kért segítség többet hozhat, mint a büntetéssel elvesztett idő.

Kiknek ajánljuk?

 Tulajdonképpen bárkinek. Családok, baráti társaságok, munkahelyi kollektívák, iskolai osztályok, bárkinek. Sokszor része legény vagy leánybúcsúnak, de már lánykérés is volt nálunk.

 Lehetőség van egyedi ajándéktárgyak vagy kérdések elhelyezésére, ünnepi alkalomból (pld.: születésnap) vagy céges csapatépítő tréningek esetén.

 Ajándékba is adható kupon formájában.

Mikor lehet játszani?

 A piros betűs ünnepnapok kivételével bármikor. A hét minden napján elérhető, előzetes előjegyzést követően. Időpontot foglalni legkorábban 9 órára, legkésőbbre pedig 19 órára lehet. Vasárnap legkorábban 10 órára és legkésőbb 17 órára lehet.
 A foglalást érdemes 1-2 nappal korábban megtenni. Foglalni lehet telefon, facebook chat, e-mail és online foglalási rendszerrel. Online rendszerünkben láthatóak a szabad időpontok, de 24 órán belül foglalást ilyenformában nem tudunk fogadni.

 Foglalni lehet online a szobák leírásánál, telefonon, facebook chaten és emailben.

 Üzletünk nyitvatartási idején kívűl foglalást Facebook chat-en vagy e-mail-ben lehet kérni.

Szobák

 Thrasamund az egyetlen szimpatikusnak beállított vandál uralkodó 496-523 között élt. A kortárs görög és római szerzők egyaránt dicsérik. Mértékletes volt a beszédben, cselekedeteiben pedig megfontolt. Thrasamund közeledett a római kultúrához és annak képviselőihez. Karthagó mellett fürdőt építetett és támogatta a költészetet.

 523 tavaszán különleges vendégek látogatták meg palotáját. A szolgálók szerint kétszer jöttek el hozzá és senki nem láthatta az arcukat, de még a testüket is sötét lepel takarta. Különös fény aura vette körül őket és bódító illatot árasztottak. A király hosszan tanácskozott velük, majd ezt követően senki nem látta távozni az idegeneket. Ezek után Thrasamund hosszú hetekig nem mutatkozott, hanem szobája magányában feljegyzéseket készített. A feljegyzéseit elküldte Hormiszdasz pápának, majd néhány napon belül meghalt.

 A pápa miután tanulmányozta a feljegyzéseket, egy erre a célra készítettet titokládában könyvtára legtitkosabb részlegébe vitette a különös tekercseket. Hetekig tartó imádkozásba kezdett. Közben a kor jelentős tudósaival vette fel a kapcsolatot és nagyobb összegeket utalt ki számukra a pápai kincstárból. Ugyanebben ez évben ő is meghalt.

 Az azóta eltelt közel 1500 évben “Thrasamund belső körébe” a koruk legkiválóbb tudósai tartozhattak csupán. Céljuk sz emberiség megmentése, a túlélés biztosítása a tekercsek útmutatása alapján. A tekercsek azóta is a pápai könyvtár legtitkosabb kincsei közé tartozik, csak a belső kör tagjai ismerherik tartalmukat. Azonban a legnagyobb elmék is halandók, ezért a tudásuk és idejük is véges volt, eddíg!

 A tudomány mai állása szerint az elmét le lehet tölteni egy megfelelő adathordozóra is. Amennyiben a klónozás is megvalósítható, reprodukálható lesz az ember és megnyílik az út az örök élet felé. Addig is a legnagyobb tudósok tudatát az internet egy titkos szervere őrzi meg.

 Stephen Hawking professzor halálakor “Thrasamund belső körének” tagjaként tudatát lementette egy adathordozóra. Azonban az Inkvizíció vérebei megpróbálták megszerezni, hogy megsemmisítsék. A professzor előrelátásának köszönhetően egy tanítványánál rejtette el “Magát”. A tanítvány mit sem tud erről, hiszen békésen éli unalmas hétköznapjait, hiszen Ő egy átlagos “KOCKA”!

Időpont foglalás

 Létezik egy kincs, amire mindenki áhítozik és létezik egy titkos világ, melyet nem mindenki ismerhet. Minden kalandor, aki megfordul ebben a városban a titkos börtön gyémántját szeretné megszerezni.

 Mikor felvirrad a Te napod és kiválasztanak, részt vehetsz a játékukban. Ha méltónak találtatsz ré és bejuttatod magad a rozsdás rácsok és a hűvös falak mélyére, még mindig jobbnak kell lenned a társaidnál. Csak a legjobb és legrátermettebb nyerheti el a kincset.

Ebben segítségedre lehet az orgyilkos, a tolvaj, a mágus, a keresztapa, az apokalipszis lovasa ……. Hogy ez mit jelent?

Gyere és próbáld ki Magad! A szebbik ruhádat kérlek hagyd otthon!

Időpont foglalás

 Ebben a történetünkben a Magyarság dicső időszakaiból vizsgáznak a játékosok. Feladványaink, fejtörőink ezen témakörök körül forognak.

 Van egy szervezet a végtelen világegyetemben téren és időn kívül, a Katedrális, ami uralja az időutazás technológiáját. Felügyeli cselekedeteinket és koordinálja azt. „ A múlt megváltoztathatatlan” szokták mondani, de kérdés Mi melyik multát ismerjük. Ők már beavatkoztak abba vagy sem?

 Állításuk szerint a jövőbe nem képesek utazni, de a kutatások során képessé váltak párhuzamos dimenziókat felfedezni. Ügynökeik, speciálisan képzett embereik képesek az ókori Rómától kezdve a közelmúlton át, mágia uralta világokig beavatkozni ha az érdekeik úgy kívánják. A Katedrális létezését minden kormány tagadja, a média hallgat róla, akik túl sokat kérdeznek, vagy közel kerülnek az igazsághoz, nem élik túl a felismerés pillanatát. A Katedrális katolikus egyház mintájára épülő titokzatos szervezet élén a Bíborossal.(Római küldetésük Néró császár idején a Katedrális című regényben olvasható)

 A Katedrális egyik titkos ügynöke a Vadkan. Az Ő feladata volt a történelmi Magyarország területén a speciális beavatkozások végrehajtása. Soha senki nem látta még az arcát a felettesein kívül. Nyomozásotok alapján azonban kiderítettétek, hogy valamikor készített róla egy grafit portrét Csontváry, amit nem volt szíve megsemmisíteni. Egy fedett házban, katonai ládában egy széfben rejtette el. A csapat feladata ezt a képet megszerezni 60 perc alatt, mert utána az időkapun távozniuk kell.

Időpont foglalás

 Szeretnétek kikapcsolódni 2-3 órán keresztül?

 Iskolai csoportoknak , munkahelyi kollektíváknak, baráti társaságoknak csapatépítő, kincskereső játékok a Camelot-tol!

 Sóstói játékunk lazább, kicsit sportosabb beállítottságú, de szellemi kihívásokat is tartogató csapat a csapat ellen. Nyíregyháza belvárosában kulturálisabb hangvételű feladatokkal kell megküzdenetek, persze a rivális csapat mellett.

 Minden jelentkezővel egyénileg egyeztetve speciális feladatok beépítésének a lehetősége! Ha látsz minket a feladatod, hogy érezd jól Magad!

Nyíregyháza, Liliom utca 30. - A kocka

 Thrasamund az egyetlen szimpatikusnak beállított vandál uralkodó 496-523 között élt. A kortárs görög és római szerzők egyaránt dicsérik. Mértékletes volt a beszédben, cselekedeteiben pedig megfontolt. Thrasamund közeledett a római kultúrához és annak képviselőihez. Karthagó mellett fürdőt építetett és támogatta a költészetet.

 523 tavaszán különleges vendégek látogatták meg palotáját. A szolgálók szerint kétszer jöttek el hozzá és senki nem láthatta az arcukat, de még a testüket is sötét lepel takarta. Különös fény aura vette körül őket és bódító illatot árasztottak. A király hosszan tanácskozott velük, majd ezt követően senki nem látta távozni az idegeneket. Ezek után Thrasamund hosszú hetekig nem mutatkozott, hanem szobája magányában feljegyzéseket készített. A feljegyzéseit elküldte Hormiszdasz pápának, majd néhány napon belül meghalt.

 A pápa miután tanulmányozta a feljegyzéseket, egy erre a célra készítettet titokládában könyvtára legtitkosabb részlegébe vitette a különös tekercseket. Hetekig tartó imádkozásba kezdett. Közben a kor jelentős tudósaival vette fel a kapcsolatot és nagyobb összegeket utalt ki számukra a pápai kincstárból. Ugyanebben ez évben ő is meghalt.

 Az azóta eltelt közel 1500 évben “Thrasamund belső körébe” a koruk legkiválóbb tudósai tartozhattak csupán. Céljuk sz emberiség megmentése, a túlélés biztosítása a tekercsek útmutatása alapján. A tekercsek azóta is a pápai könyvtár legtitkosabb kincsei közé tartozik, csak a belső kör tagjai ismerherik tartalmukat. Azonban a legnagyobb elmék is halandók, ezért a tudásuk és idejük is véges volt, eddíg!

 A tudomány mai állása szerint az elmét le lehet tölteni egy megfelelő adathordozóra is. Amennyiben a klónozás is megvalósítható, reprodukálható lesz az ember és megnyílik az út az örök élet felé. Addig is a legnagyobb tudósok tudatát az internet egy titkos szervere őrzi meg.

 Stephen Hawking professzor halálakor “Thrasamund belső körének” tagjaként tudatát lementette egy adathordozóra. Azonban az Inkvizíció vérebei megpróbálták megszerezni, hogy megsemmisítsék. A professzor előrelátásának köszönhetően egy tanítványánál rejtette el “Magát”. A tanítvány mit sem tud erről, hiszen békésen éli unalmas hétköznapjait, hiszen Ő egy átlagos “KOCKA”!

Nyíregyháza, Kossuth tér 1. - Börtön

 Létezik egy kincs, amire mindenki áhítozik és létezik egy titkos világ, melyet nem mindenki ismerhet. Minden kalandor, aki megfordul ebben a városban a titkos börtön gyémántját szeretné megszerezni.

 Mikor felvirrad a Te napod és kiválasztanak, részt vehetsz a játékukban. Ha méltónak találtatsz ré és bejuttatod magad a rozsdás rácsok és a hűvös falak mélyére, még mindig jobbnak kell lenned a társaidnál. Csak a legjobb és legrátermettebb nyerheti el a kincset.

Ebben segítségedre lehet az orgyilkos, a tolvaj, a mágus, a keresztapa, az apokalipszis lovasa …….

Hogy ez mit jelent? Gyere és próbáld ki Magad! A szebbik ruhádat kérlek hagyd otthon!

Vadkan - Sóstó, Venyige utca 15.

 Ebben a történetünkben a Magyarság dicső időszakaiból vizsgáznak a játékosok. Feladványaink, fejtörőink ezen témakörök körül forognak.

 Van egy szervezet a végtelen világegyetemben téren és időn kívül, a Katedrális, ami uralja az időutazás technológiáját. Felügyeli cselekedeteinket és koordinálja azt. „ A múlt megváltoztathatatlan” szokták mondani, de kérdés Mi melyik multát ismerjük. Ők már beavatkoztak abba vagy sem?

 Állításuk szerint a jövőbe nem képesek utazni, de a kutatások során képessé váltak párhuzamos dimenziókat felfedezni. Ügynökeik, speciálisan képzett embereik képesek az ókori Rómától kezdve a közelmúlton át, mágia uralta világokig beavatkozni ha az érdekeik úgy kívánják. A Katedrális létezését minden kormány tagadja, a média hallgat róla, akik túl sokat kérdeznek, vagy közel kerülnek az igazsághoz, nem élik túl a felismerés pillanatát. A Katedrális katolikus egyház mintájára épülő titokzatos szervezet élén a Bíborossal.(Római küldetésük Néró császár idején a Katedrális című regényben olvasható)

 A Katedrális egyik titkos ügynöke a Vadkan. Az Ő feladata volt a történelmi Magyarország területén a speciális beavatkozások végrehajtása. Soha senki nem látta még az arcát a felettesein kívül. Nyomozásotok alapján azonban kiderítettétek, hogy valamikor készített róla egy grafit portrét Csontváry, amit nem volt szíve megsemmisíteni. Egy fedett házban, katonai ládában egy széfben rejtette el. A csapat feladata ezt a képet megszerezni 60 perc alatt, mert utána az időkapun távozniuk kell.

Nyíregyháza / Sóstó - Városjáró Kincskereső Játék!

 Szeretnétek kikapcsolódni 2-3 órán keresztül?

 Iskolai csoportoknak , munkahelyi kollektíváknak, baráti társaságoknak csapatépítő, kincskereső játékok a Camelot-tol!

 Sóstói játékunk lazább, kicsit sportosabb beállítottságú, de szellemi kihívásokat is tartogató csapat a csapat ellen. Nyíregyháza belvárosában kulturálisabb hangvételű feladatokkal kell megküzdenetek, persze a rivális csapat mellett.

 Minden jelentkezővel egyénileg egyeztetve speciális feladatok beépítésének a lehetősége! Ha látsz minket a feladatod, hogy érezd jól Magad!

Szabályok

 A játék egy több szobára osztott helységben játszódik. A szobák egymástól el vannak zárva induláskor. A feladványok megoldásával, az elrejtett tárgyak és információk megtalálásával lehet ezeket kinyitni és végül eljutni a kivezető ajtó nyitásához. Az elrejtett tárgyak, információk könnyen megtalálható helyeken vannak, tehát sem a parketta alatt, sem az álmennyezet felett nincs semmi.

 A játék időtartama a történettől függ. Jelenleg mindkét helyszínünkön 60 perc a játékidő. Ennyi idő áll rendelkezésre a kijutáshoz. A játék folyamán 3 segítség vehető igénybe. Minden segítség igénylése kettő perc büntetőidővel jár.

 A Katlan területén különböző helyeken el vannak helyezve pici katlanos matricák, amik azt jelzik, hogy az adott tárgy, eszköz nem része a játéknak, vagyis azt nem kell szétszedni, nem kell piszkálni. Ezek a tárgyak zömmel csak dísznek vannak betéve. Olyanokra gondolunk mint a villanykapcsoló, monitor, hangfal stb...

1. Kulcslokalizálás - Ennek segítségével egy lakat, esetleg széf kulcsának a helyét lehet ki kérni.
2. Isteni sugallat - Szinte bármit kérdezhettek, kivéve a kijutási kódot. Tehát ha nem értenétek egy fejtörőt, nem jönnétek rá egy széf nyitásának a logikájára, esetleg még egy kulcs rejtekhelyét szeretnétek megtudni, abban az esetben igényelhető ez a segítség típus.
3. Dal ereje - Lényegében ugyanazokat lehet kérdezni, mint az előző segítség típusnál, itt viszont mi is fogunk kérni cserébe valamit.

 Megfelelő időben igénybe vett segítséggel és jól elhelyezett kérdéssel 10-15 percet is lehet spórolni. A segítségek természetesen bármilyen sorrendben kikérhetőek, amikor szükséges.

A játék területén különböző helyekre el vannak helyezve széfek. Ezek a széfek 4-7 jegyű számkóddal nyílnak. A számok beütése után „E” betűt, mint Entert kell beütni. A széfek kódjai valamilyen fejtörőből vagy logikai feladatból fognak adódni. A széfeken 3-szor lehet próbálkozni, 3 rossz próbálkozás után letiltanak pár perc időtartamra.

Általános

 A játék egy több szobára osztott helységben játszódik. A szobák egymástól el vannak zárva induláskor. A feladványok megoldásával, az elrejtett tárgyak és információk megtalálásával lehet ezeket kinyitni és végül eljutni a kivezető ajtó nyitásához. Az elrejtett tárgyak, információk könnyen megtalálható helyeken vannak, tehát sem a parketta alatt, sem az álmennyezet felett nincs semmi.

 A játék időtartama a történettől függ. Jelenleg mindkét helyszínünkön 60 perc a játékidő.

 A Katlan területén különböző helyeken el vannak helyezve pici katlanos matricák, amik azt jelzik, hogy az adott tárgy, eszköz nem része a játéknak, vagyis azt nem kell szétszedni, nem kell piszkálni. Ezek a tárgyak zömmel csak dísznek vannak betéve. Olyanokra gondolunk mint a villanykapcsoló, monitor, hangfal stb...

Segítségek

 A játék folyamán 3 segítség vehető igénybe. Minden segítség igénylése kettő perc büntetőidővel jár.

  1. Kulcslokalizálás - Ennek segítségével egy lakat, esetleg széf kulcsának a helyét lehet ki kérni.
2. Isteni sugallat - Szinte bármit kérdezhettek, kivéve a kijutási kódot. Tehát ha nem értenétek egy fejtörőt, nem jönnétek rá egy széf nyitásának a logikájára, esetleg még egy kulcs rejtekhelyét szeretnétek megtudni, abban az esetben igényelhető ez a segítség típus.
3. Dal ereje - Lényegében ugyanazokat lehet kérdezni, mint az előző segítség típusnál, itt viszont mi is fogunk kérni cserébe valamit.

 Megfelelő időben igénybe vett segítséggel és jól elhelyezett kérdéssel 10-15 percet is lehet spórolni. A segítségek természetesen bármilyen sorrendben kikérhetőek, amikor szükséges.

Széfek

 A játék területén különböző helyekre el vannak helyezve széfek. Ezek a széfek 4-7 jegyű számkóddal nyílnak. A számok beütése után „E” betűt, mint Entert kell beütni. A széfek kódjai valamilyen fejtörőből vagy logikai feladatból fognak adódni.

 A széfeken 3-szor lehet próbálkozni, 3 rossz próbálkozás után letiltanak pár perc időtartamra.

Árak

 A játék ára függ a csapat létszámától, összetételétől és a kezdés időpontjától is. Lehetőség van Katlan Kupon vásárlására is, ami az alább felsorolt kategóriákban válható ki előre. A kupon egy jó élmény ajándék is lehet. A kuponok felhasználási ideje 2 hónap.

 Előzetes egyeztetés követően lehet játszani ünnep és munkaszüneti napokon is, kivéve Karácsony és Szilveszter/Újév napján. Ilyenkor a játék díjja fixen 14.000,- Forint és előtte levő munkanapok egyikén előre rendezni kell a Camelot üzletében.

 A játék részvételéhez egyetlen megkötés van. A Katlan 6 éves kortól lehet látogatni és 14 éven aluliak mellé 1 felnőtt jelenléte is kötelező.

 Elsődlegesen a Kossuth tér 1 szám alatt, a Camelot üzletben lehet rendezni készpénzben vagy bankkártyával az üzlet nyitvatartási idejében. Sóstói helyszinünk esetében legkésőbb 1 nappal előtte, Liliom utcai helyszínünk esetében legkésőbb 30 perccel a kezdés előtt.
Szombat délután és vasárnap csak a helyszínen, készpénzben pontos öszeggel lehet fizetni.

 Előre utalással. E-mail cimünkre küldött levélre válaszban megadjuk az utaláshoz szükséges adatokat.

 Online bankkártyás vásárlással a Camelot Shop-ban. Érdemes a foglalás előtt megvásárolni és a rendelés soszáma foglaláskor azonnal beírható. Az így vásárolt kupon 2 hónapig váltható be.

 Ha másképp nem megoldható, akkor a helyszínen készpénzben, pontos összeggel. Helysznen pénzváltásra nincs lehetőség.

 Ha Liliom utcai helyszínünkön szeretnél ünnepelni barátaiddal (szülinap, névnap, legény vagy lánybúcsút vagy egyéb eseményt), vagy eljönnétek nagyobb létszámban osztálytársaiddal, munkatársaiddal, akkor lehetőségetek van kibérelni hosszabb időre is az udvarunkat. Sörpadokkal, dartscal, társasjátékokkal. Konyha és hűtő is rendelkezésre áll.

 Ha egy jeles alkalomból választjátok a Katlant és meglepnétek valami elrejtett ajándékkal, jó ötlettel az ünnepeltet, kérlek írd meg, hogy segíteni tudjunk ebben!

 Szeretnéd ha a csapatod, csapataitok, játék közben vagy után hidegtálat, üdítőt stb. fogyaszthatnának a felkészítő területen, kérjük jelezd és segítünk benne.

Általános

 A játék ára függ a csapat létszámától, összetételétől és a kezdés időpontjától is. Lehetőség van Katlan Kupon vásárlására is, ami az alább felsorolt kategóriákban válható ki előre. A kupon egy jó élmény ajándék is lehet. A kuponok felhasználási ideje 2 hónap.

 Előzetes egyeztetés követően lehet játszani ünnep és munkaszüneti napokon is, kivéve Karácsony és Szilveszter/Újév napján. Ilyenkor a játék díjja fixen 14.000,- Forint és előtte levő munkanapok egyikén előre rendezni kell a Camelot üzletében.

 A játék részvételéhez egyetlen megkötés van. A Katlan 6 éves kortól lehet látogatni és 14 éven aluliak mellé 1 felnőtt jelenléte is kötelező.

Fizetés

 Elsődlegesen a Kossuth tér 1 szám alatt, a Camelot üzletben lehet rendezni készpénzben vagy bankkártyával az üzlet nyitvatartási idejében. Sóstói helyszinünk esetében legkésőbb 1 nappal előtte, Liliom utcai helyszínünk esetében legkésőbb 30 perccel a kezdés előtt.
Szombat délután és vasárnap csak helyszínen, készpénzben pontos öszeggel lehet fizetni.

 Előre utalással. E-mail cimünkre küldött levélre válaszban megadjuk az utaláshoz szükséges adatokat.

 Online bankkártyás vásárlással a Camelot Shop-ban. Érdemes a foglalás előtt megvásárolni és a rendelés soszáma foglaláskor azonnal beírható. Az így vásárolt kupon 2 hónapig váltható be.

 Ha másképp nem megoldható, akkor a helyszínen készpénzben, pontos összeggel. Helysznen pénzváltásra nincs lehetőség.

Extrák

 Ha Liliom utcai helyszínünkön szeretnél ünnepelni barátaiddal (szülinap, névnap, legény vagy lánybúcsút vagy egyéb eseményt), vagy eljönnétek nagyobb létszámban osztálytársaiddal, munkatársaiddal, akkor lehetőségetek van kibérelni hosszabb időre is az udvarunkat. Sörpadokkal, dartscal, társasjátékokkal. Konyha és hűtő is rendelkezésre áll.

 Ha egy jeles alkalomból választjátok a Katlant és meglepnétek valami elrejtett ajándékkal, jó ötlettel az ünnepeltet, kérlek írd meg, hogy segíteni tudjunk ebben!

 Szeretnéd ha a csapatod, csapataitok, játék közben vagy után hidegtálat, üdítőt stb. fogyaszthatnának a felkészítő területen, kérjük jelezd és segítünk benne.

Ár

Létszám

Kezdés

Normál

12.000,-

2-5 fő

19:00 óráig

Nagy

14.000,-

6-8 fő

19:00 óráig

Csapat | Ár | Kezdés

Normál 2-5fő | 12.000,- | 19 óráig

Nagy 6-8fő | 14.000,- | 19 óráig