Camelot

Nyíregyháza

Katlan Városjáró játék

Karácsonyi forgatag

Városjáró kihívás

Egy kis városfeldezés és rejtvényfejtés. A borítékban leírt helyszíneket felkeresve, kell megfejteni a rejtvényt, kódot.

Most itt a lehetőség, hogy aki még nem játszott ilyet az kipróbálja. A játék ingyenes, csak egy előzetes jelentkezés szükséges. Aki részt vesz a játékban és utána kiváncsí, hogy folytatódik a történet az a Plázában található szabadulószobánkban már egy fontos információval indulhat.

Mikor lehet játszani?

A Karácsonyi forgatagban délutánonként. A játék időtartama 30 perc.

Leírás

NyírPláza

Klasszikus Szabadulószoba

Mi ez és mit jelent?

A szabaduló szobás játékok alap verziója, amelyben a csapat bemegy egy több részre osztott helységbe, és bezárják mögöttük az ajtót. Odabenn különféle logika, kulturális vagy közismereti feladványokat kell megoldani. Nem árt szemfülesnek lenni, mert vannak elrejtett tárgyak is. A játék során a csapatnak össze kell dolgozni, hogy minél hamarabb kijussanak. Viszont történettől függően lehetnek rejtett egyéni feladatok is, amikor dönteni kell csapat és egyéni érdek között. Előfordulhat természetesen olyan, hogy a játékosok elakadnak. Ilyenkor fel lehet használni a 3 segítség közül egyet. A segítség kérés kisebb büntetéssel jár, viszont jó időben kért segítség többet hozhat, mint a büntetéssel elvesztett idő.

Kiknek ajánljuk?

Tulajdonképpen bárkinek. Családok, baráti társaságok, munkahelyi kollektívák, iskolai osztályok, bárkinek. Lehetőség van egyedi ajándéktárgyak vagy kérdések elhelyezésére, ünnepi alkalomból (pld.: születésnap) vagy céges csapatépítő tréningek esetén. Sokszor része legény vagy leánybúcsúnak, de már lánykérés is volt nálunk. Ajándékba is adható kupon formájában.

Mikor lehet játszani?

A piros betűs ünnepnapok kivételével bármikor. A hét minden napján elérhető, előzetes előjegyzést követően. Ha a körülmények megengedik és szabad az időpont, akár azonnal is. Időpontot foglalni legkorábban 9 órára, legkésőbbre pedig 19 órára lehet. A foglalást érdemes 1-2 nappal korábban megtenni. Foglalni lehet telefon, facecahat, e-mail és online foglalási rendszerrel. Online rendszerünkben láthatóak a szabad időpontok, de 24 órán belül foglalást ilyenformában nem tudunk fogadni.

Sóstó

Felfedezés + Szabadulószoba

Mi ez és mit jelent?

A szabaduló szobás játék egy kalandosabb verziója. Indításként e-mail üzenet érkezik az első helyszín rejtvényével. A megfelelő időben felkeresett helyen a jelszó elhangzását követően kapnak a játékosok egy lepecsételt borítékot, ami a városi feladatokat írja le. A városi rész során nincsenek megkötéseink. Bárki, bármikori megcsinálhatja. Akár a csapat, vagy csak egy ember, vagy olyan is, aki később nem jön majd a szabaduló szobába. A cél megfejteni a helyszíneken és leírásban talált információk által egy négyjegyű számot. Ez lesz a belépő kód a játék második felébe a szabaduló szobába. Természetesen ilyenkor is elérhetőek vagyunk telefonon, ha segítségre lenne szükség.
A szabaduló szobás rész a klasszikussal megegyező módon zajlik, de itt nem maga a kijutás hanem a szoba rejtélyének megoldása a cél az adott időn belül.

A szabaduló szobás rész önmagában is játszható, ha valamiért városi szakaszt nem tudják vagy nem szeretnék megcsinálni.

Kiknek ajánljuk?

Tulajdonképpen bárkinek. Családok, baráti társaságok, munkahelyi kollektívák, iskolai osztályok, bárkinek. Lehetőség van egyedi ajándéktárgyak vagy kérdések elhelyezésére, ünnepi alkalomból (pld.: születésnap) vagy céges csapatépítő tréningek esetén. Ajándékba is adható kupon formájában.

Mikor lehet játszani?

A piros betűs ünnepnapok kivételével bármikor. A hét minden napján elérhető, előzetes előjegyzést követően. Ha a körülmények megengedik és szabad az időpont, akár azonnal is. Időpontot foglalni legkorábban 9 órára, legkésőbbre pedig 19 órára lehet. A foglalást érdemes 1-2 nappal korábban megtenni. Foglalni lehet telefon, facecahat, e-mail és online foglalási rendszerrel. Online rendszerünkben láthatóak a szabad időpontok, de 48 órán belül foglalást ilyenformában nem tudunk fogadni.

Történet

NyírPláza

Börtönben

Kutató csapatként Afrika középső részén, hosszú hónapokat töltöttök el zord körülmények között. Azonban mind ez semmi ahhoz képest, hogy az egyik éjszaka fegyveresek rabolnak el Titeket és elhurcolnak egy közeli börtönbe.

Ebben a börtönben egy különös játék részesei lesztek. Fogva tartóitok egyikkőtöket, aki az általuk meghatározott „értékek” közül a legtöbbet megszerzi , szabadon fogják engedni. De nem elég ügyesebbnek lenni társaidnál és túljárni az eszükön, csapatként is teljesítenetek kell, hiszen ki kell jutnotok a területről 1 óra alatt.

A játék során a megszerzett tárgyakon kívül, különleges kártyákat is fel kell kutatni, amiből mindig csak egyet tarthatsz meg! Azon kártya, amivel kisétálsz az ajtón erősíthet téged a végső elszámolásban, vagy gyengítheti valamelyik társadat! Jól gondold meg mit tartasz magadnál! Az életed múlhat rajta!

Senki ne számítson luxusra, csak a bilincseiteket veszíthetitek!

Sóstó

Katedrális

Van egy szervezet a végtelen világegyetemben téren és időn kívül, a Katedrális, ami uralja az időutazás technológiáját. Felügyeli cselekedeteinket és koordinálja azt.

„ A múlt megváltoztathatatlan” - szokták mondani, de kérdés Mi melyik múltat ismerjük. Ők már beavatkoztak abba vagy sem? Állításuk szerint a jövőbe nem képesek utazni, de a kutatások során képessé váltak párhuzamos dimenziókat felfedezni.

Ügynökeik, speciálisan képzett embereik képesek az ókori Rómától kezdve a közelmúlton át, mágia uralta világokig beavatkozni ha az érdekeik úgy kívánják. A Katedrális létezését minden kormány tagadja, a média hallgat róla, akik túl sokat kérdeznek, vagy közel kerülnek az igazsághoz, nem élik túl a felismerés pillanatát. A Katedrális katolikus egyház mintájára épülő titokzatos szervezet élén a Bíborossal.

A Csapat tagjai egy hibás időugrás miatt a jelenkorba ragadt ügynökök, akik saját korukba szeretnének visszatérni.

Szabályok

A játék egy több szobára osztott helységben játszódik. A szobák egymástól el vannak zárva induláskor. A feladványok megoldásával, az elrejtett tárgyak és információk megtalálásával lehet ezeket kinyitni és végül eljutni a kivezető ajtó nyitásához. Az elrejtett tárgyak, információk könnyen megtalálható helyeken vannak, tehát sem a parketta alatt, sem az álmennyezet felett nincs semmi.

A játék időtartama a NyírPlázában 1 óra, a sóstói helyszínen 80 perc. Ennyi idő áll rendelkezésre a kijutáshoz. A játék folyamán 3 segítség vehető igénybe. Minden segítség igénylése kettő perc büntetőidővel jár.

1. Kulcslokalizálás - Ennek segítségével egy lakat, esetleg széf kulcsának a helyét lehet ki kérni.
2. Isteni sugallat - Szinte bármit kérdezhettek, kivéve a kijutási kódot. Tehát ha nem értenétek egy fejtörőt, nem jönnétek rá egy széf nyitásának a logikájára, esetleg még egy kulcs rejtekhelyét szeretnétek megtudni, abban az esetben igényelhető ez a segítség típus.
3. Dal ereje - Lényegében ugyanazokat lehet kérdezni, mint az előző segítség típusnál, itt viszont mi is fogunk kérni cserébe valamit.

Megfelelő időben igénybe vett segítséggel és jól elhelyezett kérdéssel 10-15 percet is lehet spórolni. A segítségek természetesen bármilyen sorrendben kikérhetőek, amikor szükséges.

A Katlan területén különböző helyeken el vannak helyezve pici katlanos matricák, amik azt jelzik, hogy az adott tárgy, eszköz nem része a játéknak, vagyis azt nem kell szétszedni, nem kell piszkálni. Ezek a tárgyak zömmel csak dísznek vannak betéve. Olyanokra gondolunk mint a villanykapcsoló, monitor, hangfal stb...

A játék területén különböző helyekre el vannak helyezve széfek. Ezek a széfek 4-7 jegyű számkóddal nyílnak. A számok beütése után „E” betűt, mint Entert kell beütni. A széfek kódjai valamilyen fejtörőből vagy logikai feladatból fognak adódni. A széfeken 3-szor lehet próbálkozni, 3 rossz próbálkozás után letiltanak pár perc időtartamra.

A végső kijutási kód 6 számjegyű lesz, amit a bejárati ajtó melletti kis fekete dobozba tudtok beütni. Hasonló módon kell, mint a széfeknél, csak a végén „E” betű helyett „csillagot” kell nyomni. A széfekkel ellentétben itt bármennyiszer lehet próbálkozni a kóddal, nem fog letiltani egyszer se.

Árak

A játék ára függ a csapat létszámától, összetételétől és a kezdés időpontjától is. Lehetőség van Katlan Kupon vásárlására is, ami az alább felsorolt kategóriákban válható ki előre. A kupon egy jó élmény ajándék is lehet. A kuponok felhasználási ideje 2 hónap.

Előzetes egyeztetés követően lehet játszani ünnep és munkaszüneti napokon is, kivéve Karácsony és Szilveszter/Újév napján. Ilyenkor a játék díjja fixen 12.000,- Forint és előtte levő munkanapok egyikén előre rendezni kell a Camelot üzletében.

A sóstói Katlan megkezdéséhez a játék díját személyesen a Camelot üzletben vagy előre utalással lehet kiegyenlíteni.

A játék részvételéhez egyetlen megkötés van. A Katlan 6 éves kortól lehet látogatni és 14 éven aluliak mellé 1 felnőtt jelenléte is kötelező.

Extra szolgáltatások

Ha egy jeles alkalomból választjátok a Katlant és meglepnétek valami elrejtett ajándékkal, jó ötlettel az ünnepeltet, kérlek írd meg, hogy segíteni tudjunk ebben!

Ha szeretnél az ünnepeltről egy egyedi ceruzával készült rajzot, amit megtalálhattok a játék során, küld el a fényképét, és válaszd ezt a szolgáltatást!

Szeretnéd ha a csapatod, csapataitok, játék közben vagy után hidegtálat, üdítőt stb. fogyaszthatnának a felkészítő területen, kérjük jelezd és válaszd ezt a szolgáltatást!

NyírPláza

Diák

2-5 fő

6.000,-

17:00-ig

Felnőtt

2-5 fő

8.000,-

Diák

6-7 fő

8.000,-

17:00-ig

Felnőtt

6-7 fő

12.000,-

Sóstó

Diák

2-5 fő

8.000,-

17:00-ig

Felnőtt

2-5 fő

10.000,-

Diák

6-7 fő

10.000,-

17:00-ig

Felnőtt

6-7 fő

14.000,-

* Diák csapatoknál, legalább egy érvényes diákigazolvánnyal rendelkező csapattag szükséges.

Időpont foglalás

Játék időpont legpraktikusabban az alábbi online naptárakban jegyezhető elő. Itt 1 hónapra előre látszanak a szabad időpontok. Az előjegyzések elfogadását emailben igazoljuk vissza. Ha nem kapnád meg 1 napon belül, akkor nézd meg a SPAM mappát vagy keress minket telefonon. Egyéb esetekben telefonon egyeztetünk. Időpont a NyírPlázaba 24 órán, Sóstóra 48 órán belül nem igényelhető. Ilyen esetben mindig telefonon vedd fel velünk a kapcsolatot. A csapatok között szükséges felkészülési idő miatt a NyírPlázába másfél, Sóstóra kétórás blokkok foglalhatóak. Ha ennél kevesebb szabad időt mutat két foglalás között, akkor nem enged foglalni.

Az online foglaláson kivül lehet telefonon, facen vagy e-mail-ben foglalni.