Loading...

Rólunk

Történetek

A Katlanban mindig egy történet van berendezve. Az adott történet pár hónapig él, hogy minél több csapat tudjon játszani, hogy mindenkinek legyen egy alkalmas időpont. A történeteket cseréljük. Az új történetek között mindig visszakerül egy korábbi, hogy akik lemaradtak róla korábban vagy csak most hallottak róla, azok is megtudják méretni magukat, hogy kijutnának-e.

Jelenleg aktív történet a BONCMESTER

Sorozatgyilkos

Játékosaink egy bűnügyi nyomozó csapat tagjai, akik éppen helyszínelni érkeznek egy sorozatgyilkos lakására. A Boncmester, ahogy a sajtó elnevezte a gyilkost, pár napja megszökött az előzetes letartóztatásából.

Profilozók szerint a következő áldozatát, valószínűleg a városon belül, kb. 75 perc múlva kapja el. Ezért a csapatnak 60 perc áll rendelkezésére, hogy egy kódot kiderítsen a lakásban fellelhető információkból. Ez a kód a Boncmester mobil telefonszám azonosítója. A cella információk alapján kollegáiknak 15 perc kell ahhoz, hogy a város bármelyik pontjára elérjenek és elkapják a tettest.

Az idő kevés, a határidő szoros. Meg kell menteni egy életet!

Vámpirok

Ebben a történetben bepillantást nyerhetünk a WOD világába. Hőseink egy-egy nagy hatalmú vámpír szolgái, ghulok. Ők intézik gazdáik mindennapi ügyeit.

Városotokba befészkelte magát egy Anarch közösség. A Kamarilla és a Város Hercege ezt nem hagyhatja annyiban. Egy héttel ezelőtt a Sheriff felderítette fészküket és elindult a felszámolásukra, azonban nyomtalanul eltűnt. Ezért a Herceg úgy határozott, hogy nappal a ghulok hatolnak be a területre. A fészek roppant veszélyes, ám a jutalom is kecsegtető!

Egy igazi World of Darkness történet egyéni küldetés szálakkal! Itt nem csak a csapat érdeke a fontos!

Gyémántrablás

Játékosaink egy profi bűnözői csapat tagjai, akik elit megbízásokat hajtanak végre, megfelelően alapos előkészületek után. Soron következő feladatunk egy Felhőszív nevezetű gyémánt elrablása, ami a 4. legértékesebb ismert drágakő jelenleg a világon.

A Dél Afrikai Nagykövetségre kell behatolni érte. Megfelelő előkészületek után elérkezett az akció ideje. Minden a terveknek megfelelően alakul, kivéve azt az apróságot, hogy a gyémánt nincs a helyén. Találnak azonban egy rejtekajtót, ami semmilyen dokumentáción, terven nem szerepel.

Történetünk innen indul. Behatolnak a rejtekajtón és továbbra is a gyémántot keresik!

Börtönös

Kutató csapatként Afrika középső részén, hosszú hónapokat töltöttök el zord körülmények között. Azonban mind ez semmi ahhoz képest, hogy az egyik éjszaka fegyveresek rabolnak el Titeket és elhurcolnak egy közeli börtönbe.

Ebben a börtönben egy különös játék részesei lesztek. Fogva tartóitok egyikkőtöket, aki az általuk meghatározott „értékek” közül a legtöbbet megszerzi , szabadon fogják engedni. De nem elég ügyesebbnek lenni társaidnál és túljárni az eszükön, csapatként is teljesítenetek kell, hiszen ki kell jutnotok a területről 1 óra alatt.

A játék során a megszerzett tárgyakon kívül, különleges kártyákat is fel kell kutatni, amiből mindig csak egyet tarthatsz meg! Azon kártya, amivel kisétálsz az ajtón erősíthet téged a végső elszámolásban, vagy gyengítheti valamelyik társadat! Jól gondold meg mit tartasz magadnál! Az életed múlhat rajta!

Senki ne számítson luxusra, csak a bilincseiteket veszíthetitek!

Boncmester

Nyomozóink, akik megpróbálták elkapni a "Boncmesterként" ismert sorozatgyilkost, most nagy bajba kerülnek. A tettest ugyanis nem sikerült bebörtönözni, és most bosszút szeretne állni rajtatok! Mindenkit foglyul ejt és egy kicsit eljátszadozik Veletek!

Időközben kiderítettétek róla, hogy a testvérét néhány évvel ezelőtt szervkereskedők rabolták el. Az eset után kezdte el szisztematikusan elrabolni és feldarabolni azon áldozatait, akik az elkövetőkre hasonlítottak. Már az első házkutatáskor is tudható volt, hogy különösen vonzódik a szuperhősökhöz, ezért nagy jelentősége van a történetben ezeknek a karaktereknek!

Az első olyan történetünk, melyet minimum 3 fő játszhat, és akár 7 fő is részt vehet benne!

Mese Katlan

"Akit az istenek szeretnek,
Örökre meghagyják gyereknek,..."

Az Óperenciás tengeren túl, az üveghegyen innen, meséink hőseinek "erejét" a fantáziánk táplálja. Hamarosan azonban feledésbe merülnek és kikopnak emlékezetünkből. Nincsenek már esti mesék, mesedélutánok, új szelek fújnak, idegen erők kerítik hatalmába érzéseinket, szabadidőnket. Mesevilág régi kedvencei bajba kerültek és segítségedet kérik!

Akik minden korban a legfőbb gonoszt szolgálják, gazdájukkal Gru-val, mielőtt ellopnák a Holdat, gonosz segítőikkel elrabolják meséink Hőseit! Kerekedj fel és hozd magaddal barátaidat! Lépjetek át a múlt ködén és mentsétek meg Őket!

Hogy nagyobb esélyetek legyen, különleges erővel ruházunk fel Titeket!

Galéria

A csapatokról a játék végén képet készítünk, amit megosztunk a facebook-n és itt az oldalunkon az alábbi galériában lehet megnézni. Innen a képek a flickr fotómegosztó oldal segítségével teljes méretben is letölthetőek.

Árak

A játék ára függ a csapat létszámától, összetételétől és a kezdés időpontjától is. Lehetőség van Katlan Kupon vásárlására is, ami az alább felsorolt kategóriákban válható ki előre. A kupon egy jó élmény ajándék is lehet. A kuponok felhasználási ideje 2 hónap.

Előzetes egyeztetés követően lehet játszani ünnep és munkaszüneti napokon is, kivéve Karácsony és Szilveszter/Újév napján. Ilyenkor a játék díjja fixen 12.000,- Forint és előtte levő munkanapok egyikén előre rendezni kell a Camelot üzletében.

A játék részvételéhez egyetlen megkötés van. A Katlan 6 éves kortól lehet látogatni és 14 éven aluliak mellé 1 felnőtt jelenléte is kötelező.

* Diák csapatoknál, legalább egy érvényes diákigazolvánnyal rendelkező csapattag szükséges.

Diák*

5.000,-

  • 2-5 fő
  • Kezdés 17:00 óráig

Felnőtt

8.000,-

  • 2-5 Fő
  • Kezdés: egész nap

Diák nagy*

8.000,-

  • 6-7 Fő
  • Kezdés 17:00 óráig

Felnőtt nagy

12.000,-

  • 6-7 Fő
  • Kezdés: egész nap

Szabályok

A játék egy 3 szobára osztott helységben játszódik. A szobák egymástól el vannak zárva induláskor. A feladványok megoldásával, az elrejtett tárgyak és információk megtalálásával lehet ezeket kinyitni és végül eljutni a kivezető ajtó nyitásához. Az elrejtett tárgyak, információk könnyen megtalálható helyeken vannak, tehát sem a parketta alatt, sem az álmennyezet felett nincs semmi.

A játék időtartama 1 óra. Ennyi idő áll rendelkezésre a kijutáshoz. A játék folyamán 3 segítség vehető igénybe. Minden segítség igénylése kettő perc büntetőidővel jár.

1. Kulcslokalizálás - Ennek segítségével egy lakat, esetleg széf kulcsának a helyét lehet ki kérni.
2. Isteni sugallat - Szinte bármit kérdezhettek, kivéve a kijutási kódot. Tehát ha nem értenétek egy fejtörőt, nem jönnétek rá egy széf nyitásának a logikájára, esetleg még egy kulcs rejtekhelyét szeretnétek megtudni, abban az esetben igényelhető ez a segítség típus.
3. Dal ereje - Lényegében ugyanazokat lehet kérdezni, mint az előző segítség típusnál, itt viszont mi is fogunk kérni cserébe valamit.

Megfelelő időben igénybe vett segítséggel és jól elhelyezett kérdéssel 10-15 percet is lehet spórolni. A segítségek természetesen bármilyen sorrendben kikérhetőek, amikor szükséges.

A Katlan területén különböző helyeken el vannak helyezve pici katlanos matricák, amik azt jelzik, hogy az adott tárgy, eszköz nem része a játéknak, vagyis azt nem kell szétszedni, nem kell piszkálni. Ezek a tárgyak zömmel csak dísznek vannak betéve. Olyanokra gondolok mint a villanykapcsoló, monitor, hangfal stb...

A játék területén különböző helyekre el vannak helyezve széfek. Ezek a széfek 4-7 jegyű számkóddal nyílnak. A számok beütése után „E” betűt, mint Entert kell beütni. A széfek kódjai valamilyen fejtörőből vagy logikai feladatból fognak adódni. A széfeken 3-szor lehet próbálkozni, 3 rossz próbálkozás után letiltanak pár perc időtartamra.

A végső kijutási kód 6 számjegyű lesz, amit a bejárati ajtó melletti kis fekete dobozba tudtok beütni. Hasonló módon kell, mint a széfeknél, csak a végén „E” betű helyett „csillagot” kell nyomni. A széfekkel ellentétben itt bármennyiszer lehet próbálkozni a kóddal, nem fog letiltani egyszer se.

Időpont

Játék időpont jegyezhető elő az alábbi felületen. Az időpont előjegyzéssel kapcsolatban telefonon egyeztetünk és ezt követően véglegesítjük. Időpont 24 órán belül nem igényelhető. Ilyen esetben mindig telefonon vegye fel velünk a kapcsolatot.
Habár a játék időtartama 1 óra, de a csapatok között szükséges felkészülési idő miatt kétórás blokkokk foglalhatóak.

Kapcsolat

Hívj minket!

30/959-0-868

Email

camelotnyirplaza@gmail.com

Cím

4400 Nyíregyháza, Szegfű utca 75.

Nyitvatartás

Előzetes bejelentkezés alapján